א"ב לדף נחיתה מנצח

כולנו שמענו את המושג "דף נחיתה".

מה זה? איך יוצרים אחד?

וחשוב מכל – איך מייצרים באופן קל, זול ופשוט עמוד נחיתה שמייצר תוצאות?!

דפי נחיתה קיימים כדי לשרת מטרה אחת בלבד – להביא את הגולשים לשלב הבא במסע הקניה. בשורה התחתונה – להניע אותם לפעולה. הפעולה הרצויה לנו!

למרות שהמטרה פשוטה בתאוריה, בפועל בניית ועיצוב דף נחיתה מנצח דורש תכנון ובדיקות.

לא משנה איזה עסק יש לכם ומה אתם מוכרים, וגם לא מה הנעה לפעולה שאתם מקווים להשיג – כדי להצליח היום בעידן הדיגיטלי אתם חייבים להשתמש בדפי נחיתה אפקטיביים.

ואיך מייצרים אפקטיביות?

שאלה מצוינת. כי אין נוסחת קסם או תשובה אחת נכונה לאיך עמוד נחיתה אמור להיראות.

התשובה תלויה באיזה ענף אתם פועלים ומה מוכרים, מהי הפעולה אותה תרצו להשיג (השארת פרטים, רכישה, הרשמה לכנס וכד') ומי קהל היעד שלכם.

תהליך הקניה שונה מענף לענף, ממוצר למוצר, ואף מקהל יעד אחד למשנהו – גם אם מדובר באותו המוצר בדיוק.

אז קבלו מאיתנו 6 טיפים מרכזיים ליצירת דפי נחיתה אפקטיביים:

1) ודאו שעמוד הנחיתה כולל את כל האלמנטים ההכרחיים

בדף נחיתה המשמש להמרת הלקוח להשלמת עסקה או לאיסוף מידע ליצירת קשר, חשוב שנקפיד שיכלול את כל האלמנטים המרכזיים שחייבים להיות בו כדי להצליח:

  • כותרת ורצוי שגם כותרת משנה

  • תיאור קצר של ההצעה המדגישה בבירור הערך שלה

  • לפחות תמונה אחת התומכת במסר/ערך

  • והכי חשוב, טופס לקבלת מידע של הגולש

2) הסרת תפריט האתר

לאחר שהצלחנו להביא מבקר לדף הנחיתה שלנו, חשוב שהוא ישאר שם עד להמרה. לכן חשוב שלא יהיה שום דבר שיסיט את תשומת ליבו ויגרום לו לצאת ממנו. אז אם יש קישורים בדף המאפשרים למבקרים לעבור לעמוד אחר באתר שלנו, אלו עשויים להסיח את דעתם של המבקרים ומגדילים את הסיכוי שהם ינטשו את עמוד הנחיתה עוד לפני ההמרה – לרוב מילוי פרטיהם בטופס.

לכן – במידה ועמוד הנחיתה נמצא אצלכם באתר – ודאו להסיר את תפריט הניווט של האתר מעמוד זה.

3) התאימו את כותרת עמוד נחיתה לתוכן ולהצעת הערך

שמרו על עקביות – ודאו כי אם פרסמתם מוצר חינמי, וכותרת עמוד הנחיתה מדברת על מוצר כזה – גם התוכן יהיה כזה, ולא תתגלה הפתעה בהמשך העמוד.

אם הגולשים יקליקו על הבטחה כלשהי וכשיגיעו לעמוד הנחיתה שלכם יגלו מלכוד – הם מיד ינטשו. הבטחתם? תקיימו.

4) זכרו: פחות זה יותר

Keep it simple !

דף עמוס יביא בדרך כלל לבלבול והסחת דעת. התמקד במסר אחד והתייחסו אליו ויזואלית וטקסטואלית.

מומלץ שהדף יהיה מאוורר ונעים, חשוב שהטקסט יהיה קצר וברור. כמובן שלתמונה תפקיד חשוב, אף מכריע. כדאי להשתמש בתמונה חיובית, המציגה את הפתרון ולא את הבעיה..

5) הדגישו את הצעת הערך

הדגישו את יתרונות ההצעה שלכם עם טקסט קצר או במספר נקודות.

אל תשימו סתם "רשימת מכולת" של מה תכונות הפתרון שלכם. הדגישו את הערך של ההצעה ללקוחות ותנו להם תמריץ להנעה לפעולה.

חשבו כל הזמן על הגולש ועל מה שייצא לו מההצעה שלכם, ואת זה תדגישו.

לדוגמה – "גלה כיצד מערכת TRUE יכולה לשפר את התוצאות שלך ב30%"

במקום:

המערכת שלנו כוללת

1.אבג

2. דהו

3. זחט

הדגישו עד כמה ההצעה נותנת מענה לבעיה או צורך ספציפי.

8) הטופס: בקשו רק את המידע ההכרחי

ככל שיהיו פחות שדות בטופס בעמוד הנחיתה – כך יעלה הסיכוי שהגולשים ימלאו אותו.

לכן – גם אם נחמד לקבל מידע רב ככל שניתן על הלקוח – יום הולדת, מספר ילדים, גיל ועוד – הקפידו לבקש את את המידע הרלוונטי ביותר – ותמקסמו את התוצאות.

#landingpage #עמודנחיתה #דףנחיתה

פוסטים מרכזיים
פוסטים אחרונים

ללא הגבלת זמן וללא צורך בכרטיס אשראי

  • LinkedIn - White Circle
  • Facebook - White Circle

© 2013-2019 by wisemail   תכשיטי כסף   צמיד טניס   נחירות